Testosteron: hormon, ki je bolj ženski, kot si mislite

/ / Izdelki, Strokovno

Razkrijte moči, ki se skrivajo za žensko vitalnostjo

 

Testosteron – simbol moškosti in moči, napetih mišic in samozavestnih nasmehov. Ženske znamo kar hitro določiti, kateri moški ima preveč testosterona. 

Kljub mitu, da je testosteron moški hormon, ga imamo in potrebujemo tudi ženske. Sicer povprečno desetkrat manj kot moški, vendar je zelo pomemben del našega življenja.

 

Testosteron ni samo spolni hormon

Ste vedeli, da je testosteron ključen za ohranjanje energije, mišične mase, zdravih kosti in spolne želje tudi pri ženskah? Ta hormon pomaga ohranjati vitalnost, zagotavlja dobro počutje in spodbuja mišični tonus. Zadostna raven testosterona pri ženskah je povezana z več energije, boljšo koncentracijo in večjo samozavestjo.

Stres lahko zmanjša raven testosterona

Če ste dlje časa pod stresom, se lahko zniža raven testosterona. Kadar smo v stresu, naše telo proizvaja hormon kortizol. Med njegovim nastajanjem se telo v celoti osredotoči na kortizol in raven testosterona ni več njegova prednostna naloga.

 

Nihče me ne razume

»Draga, kaj boš pa danes skuhala za kosilo?« Tako vprašanje vašega partnerja je lahko dovolj, da se vznemirite. Če bi vas to vprašal ob kakšni drugi priložnosti (ko imate dovolj testosterona), bi bilo vse v najlepšem redu. 

Znaki pomanjkanja testosterona so precej nejasni, velikokrat jih pripisujemo povsem drugim vzrokom. Lahko se vam dogaja:

  • ponavljajoča utrujenost in pomanjkanje energije; sredi dneva ste večkrat utrujene, odhod v trgovino se vam zdi nemogoč podvig in jutrišnji dan bi najraje preskočile;
  • nepojasnjena nihanja razpoloženja, razdražljivost in depresija; vilice na mizi so postavljene narobe in to vas nepričakovano vrže iz tira;
  • očitno zmanjšanje spolnega poželenja ali spolna nezadovoljenost; nekako najdete razlog, da se tisto ne zgodi, ker vam prav nič ni do tega;
  • oteženo vzdrževanje mišičnega tonusa in moči; telovadba se vam zdi tako odveč, ker se res težko spravite v položaj, ki ni vodoravno počivanje;
  • povečano tveganje za zlome kosti in krhke kosti,
  • luknje v spominu in težave s koncentracijo; Kaj mi je že šef naročil, da moram narediti? Zakaj mi je pisanje emaila tako težavno? 

Zgornji znaki so lahko signal tudi za kakšno drugo težavo, zato je zelo pomembno, da se dobro poznamo in redno opazujemo. Pogovori s prijateljicami tudi znajo pomagati. Je koristno za vse – partnerja razbremenimo dolgih pogovorov in neskončnih vprašanj, mi pa najdemo sogovornico in uporabne informacije.

 

Bolj radostne in bolj sproščene

Ženske tudi potrebujemo svojo dozo testosterona, da se dobro počutimo v svoji koži. Da smo idealna družba vsem okoli nas, predvsem pa sebi. 

  • Testosteron nam daje energijo in vitalnost

Zaradi njega smo bolj polne energije, bolj vitalne. Spodbuja nas k aktivnemu življenjskemu slogu. Pomaga tudi uravnavati naše razpoloženje, da smo večkrat dobre volje – kar je koristna informacija za prav vse. Saj vemo, kakšne smo ženske, ko smo slabe volje? Tega res noben noče. 😊 

  • Testosteron za mišice in kosti 

Testosteron ni le za izbočene bicepse in široka ramena. Je tudi naš zaveznik pri ohranjanju mišične mase in kostne gostote. Nihče noče izgledati kot dehidrirana marelica. 

  • Testosteron nadzira spolno poželenje

Ste vedeli, da imamo ženske najvišjo raven testosterona tik pred ovulacijo? To pomeni, da imamo takrat praviloma – ob zagotavljanju vseh drugih pogojev odličnega partnerstva – največje spolno poželenje. S tem povezan je tudi boljši partnerski odnos in boljša samopodoba. 

  • Testosteron je koristen za možgane

Kdo je rekel, da je testosteron pomemben le za videz in spolnost? Je tudi vaš spremljevalec pri kognitivnih sposobnostih, kot sta spomin in jasnost misli. 

 

Cink, magnezij in 10 počepov

Če opazite simptome pomanjkanja testosterona, se lahko lotite nekaterih sprememb v življenjskem slogu, ki pomagajo uravnavati hormone brez zdravniške pomoči. Na primer, redna telesna aktivnost lahko spodbudi naravno proizvodnjo testosterona. Ni potrebno, da tečete maratone in dnevno dvigujete pretežke uteži. Naredite deset počepov, kar med malico. In pojdite raje peš, kot z dvigalom. Nekaj minut dnevno je dovolj. 

Prav tako je pomembno, da se prehranjujemo uravnoteženo, pri čemer vključimo živila, bogata s cinkom, magnezijem, vitaminom D in beljakovinami, ki so ključna za ravnovesje hormonov. Poleg tega poskusite zmanjšati stres, saj kronični stres lahko zavira proizvodnjo testosterona.

 

Poskrbite za zadostno in kvalitetno spanje 

O spanju veliko pišemo in govorimo. Ker je zares pomemben del našega dneva in življenja nasploh. Vsako noč si zagotovite 8 ur kvalitetnega spanja. 

 

Ustvarite si svoj zen

Manj stresa, več smeha. Joga, meditacija in vaje globokega dihanja so vaši pomočniki za odpravljanje stresa. Ohranjajte raven kortizola pod nadzorom. Neželen stres si lahko znižate tudi z ashwagando v prehranskem dopolnilu.   

Preverjena prehranska dopolnila

Vitamini in minerali so najboljši podporniki vaših hormonov. Vitamin D, cink in magnezij so izjemno pomembni za proizvodnjo testosterona. Študije kažejo, da tudi gobe Reishi uravnavajo raven testosterona. Najdete jih kot dodatek v Hello Sunshine – ekološki kompleks vitamina D3. 

Dodajte čar vaši spolnosti

Pa ne pozabite na kakovosten preživet čas s svojim partnerjem. Ohranite dobro počutje in poskrbite za vzdušje. Saj veste, včasih moramo kar same povabiti na zmenek. On se ne spomni. Vse za zdravo ravnovesje testosterona. 

 

Ogaenics vedno naredi razliko

Ogaenics uporablja le najboljše naravne in organske sestavine ter sledi trajnostnemu pridelovanju. Njihovi izdelki vsebujejo visoko koncentrirane hranilne snovi, ki se bolje absorbirajo, saj prihajajo iz rastlinskih ekoloških virov, kar potrjujejo neodvisne znanstvene študije.

Priporočamo organska prehranska dopolnila za ženske, ki se želite počutiti bolje in izgledati bolje

 

Želimo biti dobro razpoložene in zadovoljne

Testosteron je bistvenega pomena za optimalno delovanje telesa in dobro počutje tako moških kot žensk. Zadostna raven testosterona pri ženskah poskrbi za vitalno energijo, mišično moč, kognitivne sposobnosti in ne nazadnje za zadovoljivo spolnost. Nizka raven testosterona pa ima lahko neopazne, a pomembne učinke. S pravim pristopom in razumevanjem si lahko pomagamo pri doseganju najboljše različice sebe – da boste sijoče, polne energije, vitalne in samozavestne.